





Proč Nissan GT-R?
Ne nadarmo dostalo toto auto přezdívku Godzila. Jeho opravdové já poznáte teprve až za lidskou hranicí řidičkých dovedností, svého strachu a odhodlání. Už od pohledu toto vozidlo nahání hrůzu a budí opravdový respekt. K tomu také přispělo rozšíření o Carbon paket. Zorientovat se mezi spoustou přístrojů, ukazatelů a vstřebání skutečnosti, kde jste se to vlastně ocitli, vám bude chvíli trvat. S jeho nastartováním se vám teprve rozproudí krev, ale po prvním sešlápnutí plynu opět ztuhne.
Tohle auto nejde porovnávat s roadsterem ani ničím jiným. Je to auto, z kterého jde cítit opravdová síla a pro její ochutnání nepotřebujete až tolik času. Godzila to umí v základu z 0 na 100 za pouhé 2,7 sekundy a z 0 na 200 za 11,9 sekund. Kde má běžné auto 100, v GT-R máte 300. Až ve městě naplno pocítíte, že vůz doslova trucuje do doby, než mu dáte pořádně napít. Potom se teprve probudí jeho legendární charakter bestie. Naše GT-R ale není jen tak ledajaké GT-R. Samozřejmě je doplněno programovatelnou řídící jednotkou, která dovoluje přiblížit se až k hodnotám nad 620 koní, tedy k síle, kterou budete cítit na svém těle ještě dlouho po vysednutí z vozu. Nasazeny jsou také zesílené kardany, které vydrží až 1000 koní a větší turba. Tuhle ohromnou sílu brzdí závodní brzdy značky DBA Racing a zapracovali jsme také na převodovce, kterou jsme posílili. Nechybí ani repliky výfuků HKS a především nový, slušivý kabát, u kterého jsme se inspirovali sportovní divizí Nismo.
Specifikace vozu
- Konstrukce: vidlicový šestiválec
- Palivo: benzín, 100 okt.
- Plnění: přeplňování turbodmychadly
- Uložení vpředu podélně
- Zdvihový objem (cm3): 3799
- Vrtání x zdvih (mm): 95,5 x 88,4
- Převodovka šestistupňová dvouspojková
- Poháněná kola všechna čtyři, samosvorný diferenciál vzadu
- Nejvyšší výkon (hp): přes 620
- Točivý moment (Nm): 632 v 5800
- Výkon/hmotnost (k/t): 316
- 0-100 km/h (s): 2,7
- Nejvyšší rychlost (km/h): 315
- Spotřeba paliva (l/100 km): 17,0 / 8,8 / 11,8
- Objem nádrže (l): 74
- Brzdy: DBA Racing
Cena základního modelu se vyšplhala na 2 655 000 Kč.
Zajímavost: převodovka je umístěna pod zadními sedačkami pro perfektní rozložení hmotnosti vozu.
Ceník
půl hodiny | 1 hodina | 2 hodiny | 3 hodiny | půl dne | den | víkend | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Cena | 3 000 Kč | 4 000 Kč | 6 000 Kč | 8 000 Kč | 12 000 Kč | 18 000 Kč | 35 000 Kč |
Kauce | bez kauce | bez kauce | bez kauce | bez kauce | 20 000 Kč | 20 000 Kč | 20 000 Kč |
Limit | bez limitu km | bez limitu km | bez limitu km | bez limitu km | 200 km | 300 km | 700 km |
*nadlimit: 20 Kč/km
Projeď mě!
Rezervaci si můžete vytvořit buď telefonicky, anebo napsáním zprávy na e-mailovou adresu. Pokud je to potřeba, můžete využít i dárkového poukazu!